Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. Sluiten
Samen
meer voordeel!
368 actieve leden
         

Fiscale helpdesk

 

Hulp nodig bij de boekhouding? Onze helpdesk geeft antwoord!

Leuker kunnen we het niet maken, wel fiscaal vriendelijker :)

Als horecaondernemer ken je drukke periodes in het jaar. In deze periodes heb je soms helemaal geen zin of tijd om je boekhouding te doen. Toch is het erg belangrijk om de boekhouding op orde te hebben. Heb je vragen? Speciaal voor leden van het Horecacollectief hebben wij een helpdesk opgezet waarbij wij samenwerken met meer dan 80 boekhouders en fiscalisten.

Vragen waar jij bij ons terecht voor kunt zijn bijvoorbeeld:

  • Hoe ga ik om met seizoensdrukte? (wisselende omzetten, aantal medewerkers).
  • Mogen mijn zakelijke gasten de BTW van mijn restaurant- of hotelrekening aftrekken?
  • Wat zijn de eisen die ik moet stellen aan mijn boekhouding?
  • Kan ik bepaalde kosten nu wel of niet aftrekken?
  • Zakelijk of privé, hoe boek ik?
  • Autokosten aftrekken, wat mag wel en niet?
  • Hoe schrijf ik af op bedrijfsmiddelen?
  • Welke kosten voor mijn opleiding of personeel mag ik aftrekken?
  • Welke belastingen moet ik betalen?
  • Hoe betaal ik zo min mogelijk belasting?
  • etc. etc.

Je kunt je vraag stellen door in te loggen op jouw persoonlijke omgeving.

Maar we doen meer!

Leden profiteren naast deze helpdesk van de volgende extra's:

  • Professionele horeca helpdesk
  • Juridische service
  • Incasso service
  • Hypotheek helpdesk
  • Factoring helpdesk
  • Payroll service
  • Pensioen helpdesk
  • Verzekeringshelpdesk
  • Modelcontracten
  • Downloads
  • Collectieve kortingen